Harmadszor is Business Superbrands

2011.10.14


Idén negyedik alkalommal ült össze a 15 tagú, független szakemberekből álló zsűri, akik a Dun&Bradstreet adatbázis, valamint szakmai kamarák és szövetségek segítségével döntöttek arról, hogy mely márkák viselhetik az üzleti márkáknak ítélt Superbrands védjegyet. A bizottság döntése alapján harmadszor is érdemesnek találták arra cégünket a HILL Internationalt, hogy megkapja a Business Superbrands 2011 elismerést.

Idén negyedik alkalommal ült össze a 15 tagú, független szakemberekből álló zsűri, akik a Dun&Bradstreet adatbázis, valamint szakmai kamarák és szövetségek segítségével döntöttek arról, hogy mely márkák viselhetik az üzleti márkáknak ítélt Superbrands védjegyet. A bizottság döntése alapján harmadszor is érdemesnek találták arra cégünket a HILL Internationalt, hogy megkapja a Business Superbrands 2011 elismerést.

A Magyarországon hét éve működő Superbrands program mellett 2008-ban először indult el a nemzetközi piacon már évek óta meghatározó Business Superbrands program. A Business Superbrands az üzleti szektor (B2B) márkáinak legkiválóbbjait mutatja be, azaz olyan magyarországi cégeket, illetve márkákat, amelyek nem elsősorban a fogyasztókat, hanem vállalkozásokat, szervezeteket szolgálnak ki.Business Superbrands 2011

A bizottság elé kerülő lista a Dun&Bradstreet adatbázisa alapján, továbbá a legjelentősebb hazai szakmai szervezetek és szövetségek ajánlásainak figyelembevételével jött létre. Ebbe a mintegy 3000 márkát/céget tartalmazó listába egyaránt beletartoznak a legnagyobb nyereségű hazai cégek csakúgy, mint – az egyes szektorok iparkamarái, egyesületei, szakmai szervezetei által javasolt – kisebb vállalkozások, melyek az üzleti élet kiválóságainak számítanak.

A díj olyan pozitív visszajelzés brandünkről, amely szakmai alapon emeli ki a legjobbakat. A díjat odaítélő zsűri az ágazat elismert szakembereiből áll, akik döntésükkel tanúsítják márkánk eddigi sikerességét. A jelölés kizárólag szakmai szempontok alapján történik, hiszen sem pályázni, sem jelentkezni nem lehet az elismerésre.

„Magyarországon számos olyan piaci szereplőt találunk, akik világszínvonalú szolgáltatást nyújtanak vásárlóiknak. A Superbrands elismeréssel az a célunk, hogy ezek a márkák példaként szolgáljanak a fiatalabb, esetleg kevésbé sikeres, fejlődni vágyó brandek számára is. A Superbrands Bizottság kiemelt szempontként veszi figyelembe a márkaépítés sikerességét az évente odaítélt védjegyek viselőinek kiválasztásánál. Szeretnénk, ha a Superbrands elismerés mindenki számára visszacsatolásként szolgálna, hiszen ezzel értékeljük a ráfordított szakértelmet, pénzt és energiát, amelyet a cégek szakemberei egy-egy brand fejlesztésébe fektettek. Gratulálunk az idei év legsikeresebbjeinek!” – mondta Wiszkidenszky András a Superbrands Magyarország igazgatója.
< Vissza