Szervezetfejlesztés

A szervezetfejlesztési projektjeink alapvetően 4 szakaszra tagolódnak:

  1. A jelenlegi helyzet felmérésére (az elérendő célok, a deklarált stratégiai törekvések illetve a piaci benchmarkok alapján)
  2. Átfogó stratégiai terv készítése a fejlesztendő területtel kapcsolatosan
  3. Az elfogadott stratégiai tervek alapján részletes implementációs terv készítése
  4. Az implementációs tervben foglaltak végrehajtása

 

SzervezetfejlesztésA HILL tanácsadói különös gondot fordítanak arra, hogy a célokat pontosítsák, elfogadtassák a szervezet stakeholdereivel és ehhez igazítva dolgozzanak együtt a szervezet kijelölt szakértőivel, vezetőivel a projektek során.

Hiszünk abban, hogy a fejlesztési projektek sikerét megalapozza a gondos és a realitásokat figyelembe vevő tervezés mellett a változási folyamat kulcsfiguráinak elkötelezettsége. Meggyőződésünk, hogy a jó szervezetfejlesztési projekt egyszerre hat az üzleti folyamatok hatékonyságára, a szervezeti és vezetési kultúrára és a munkatársak elkötelezettségére és elégedettségére. Tanácsadóként egyszerre képviseljük a külső szem frissességét, a folyamatfejlesztés és a projektmenedzsment tudást, a stratégiai üzleti látásmódot és a coach / tréner szerepében a szervezeti és egyéni fejlődés támogatói magatartást. Sikeres projektjeinkben valódi növekedési partnerként éltük meg saját feladatunkat, szerepünket, tisztelve partnereink értékeit, elért eredményeit és érdekeit.

 

Néhány szervezetfejlesztési referenciánk:

  • EON Ügyfélszolgálati Kft. : 5 szolgáltató telefonos ügyfélszolgálatának integrációja egy egységes rendszerbe két telephelyen. A folyamatok optimalizálása, a szervezet átalakítása. Kimenet: 40 %-os létszámcsökkenés mellett 95 %-os Service Level (80/20); a MEH ügyfélelégedettség vizsgálatában 3 EON szolgáltató az első 4 helyen.
  • K&H Lízingcsoport: Telefonos ügyfélszolgálat kialakítása 60.000 ügyfél és 400 viszonteladó kiszolgálásra; a személyes ügyfélszolgálat átszervezése. Kimenet: 50 %-os elérhetőségi javulás a viszonteladók számára; automatikus kiszolgálási funkciók a leggyakrabban igénybevett szolgáltatásoknál (pl. cedálás), 1 ,5 óráról 15 percre rövidülő ügyfélkiszolgálás (várakozás + ügyintézés) a személyes ügyfélszolgálaton
  • Soproni Vízmű: a vízmű HR tevékenységének átvilágítása, javaslatok a szolgáltatás fejlesztésére. Kimenetek: 3 éves üzleti stratégia megtervezése; a z üzleti stratégiához kapcsolódó HR feladatok azonosítása; a HR jelenlegi helyzetének értékelése (GAP analízis) az üzleti stratégia tükrében
  • CIB Bank: a toborzási / kiválasztási gyakorlat auditja, javaslatok a fejlesztésekre
  • TESCO Global Áruházak: A call center jellegű szervezetek átvilágítása és javaslatok a működés optimalizálására
  • Dalkia Energia: Értékesítési és Vezetési Akadémia kialakítása és lebonyolítása (40 vezető); Kimenetek: a Dalkia európai központjának díja a projektért. A Vezetési Tanácsadók Magyarországi Szövetségének Garai Tamás-díja „Az év tanácsadói projektje 2010”; Talentum projekt – a szervezet kulcspozícióinak azonosítása, a pozíciók betöltésére alkalmas munkatársak felmérése és fejlesztési projektjei;
  • Magyar Posta: HR stratégiai projekt vezetésfejlesztési alprojekt tanácsadói támogatása
  • Fővárosi Vízművek: HR stratégiai projekt tanácsadói támogatása