Tréningek

Tréningjeink szorosan kapcsolódnak kiválasztási, értékelési és szervezetfejlesztési tapasztalatainkhoz.

Ügyfél- és konfliktuskezelési tréningek

Az ügyfélkezelési rendszerek fejlesztésében szerzett közvetlen tapasztalatainkat használjuk fel az ügyfélszolgálati munkatársak tréningjei során. Kiemelt figyelmet fordítunk arra, hogy mind tartalmilag, mind ügyfélkezelési szempontból megfeleljenek a tanultak a cég és az ügyfelek elvárásainak. Ennek biztosításához lehetőség szerint bevonjuk a vezetőket a tréningek előkészítésébe és lebonyolításába. A tréningeken elsőrendű cél, hogy a megfelelő hozzáállás kialakítása mellett egyszerűen használható scriptekké alakítsuk a tanultakat, amelyek alkalmazása az érzelmileg telített helyzetekben is egyszerűen előhívhatóak. Ezen a scriptek auditálását elvégzi a közvetlen vezető, majd az utánkövetés során begyakoroljuk azok napi használatát is.

Néhány referencia

  • UNIQA telefonos és személyes ügyfélszolgálati munkatársak tréningje
  • Telenor telefonos és személyes ügyfélszolgálati munkatársak tréningje
  • Dalkia telefonos ügyfélszolgálati munkatársak tréningje

Vezetői tréningekTréningek - a hatékonyság növelés érdekében!

Vezetői tréningjeink tervezésekor kiemelt szempontként kezeljük, hogy a hétköznapi vezetői helyzetekre készítsük fel a résztvevőket. Ennek érdekében közösen tekintjük át a legfontosabb vezetői céljaikat, teljesítménymutatóikat, az ezekre ható napi, heti, havi rutinokat, vezetői akciókat. Azonosítjuk azokat a helyzeteket, amelyek a leginkább problémát okoznak számukra és közösen keresünk rájuk olyan használható viselkedési és kommunikációs paneleket, amelyek azonnal alkalmazhatóak. Foglalkozunk a vezetői szerepekkel, vezetői feladatokkal, vezetői kompetenciákkal, a SMART célok kijelölésével, a személyiségtípusokkal, az asszertív vezetői kommunikációval és a tranzakcióanalízismódszerével segítünk kialakítani a felnőtt – felnőtt kommunikációt a vezetők és beosztottak között.

 

Néhány referencia

  • Coloplast - Supervisori és koordinátori tréningek
  • Dalkia - Értékesítési és Vezetői Akadémia
  • Schneider Electric – műszakvezetői tréning